Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konya'ya gidiyorum...
66
●2.266
- 16-08-2022, 13:40:03Yakın zamanda mardini gezdim bende. gel seveceksin korkacak bişey yok, en yaşanılası şehirlerden. üniversiten yeni zatenBaran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 13:40:33Hocam üniversite hakkında tavsiyeniz var mı? Bazı arkadaşlarımız eğitimi kötüdür dediler. Tam kampüs tarzı değil galiba dağılmış şehirdemralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 15:38:09Şahsen ben kötü bulmuyorum ama kişiden kişiye değişir tabi. Kampüsümüz yok evet köyceğizde mühendislik fakültesinde eğitim görüyoruz.Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 15:56:43Hocam özel değilse yurtta mı kalıyorsunuz? Ulaşım nasıl zorluk yaşıyor musunuz?mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 15:58:16Evet yurtta kalıyorum, öğrenci ulaşım olarak tr nin en ucuz şehri konya 1.55 tl otobüs, tramvayBaran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 16:26:09Ulaşımın ucuz olması çok iyi hocam. Yurtlar nasıl hocam biraz araştırdım 3 kişilik galiba ama tam emin olamadımmralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 16:27:02Ben özeldeyim o kısmı tam bilmiyorumBaran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle