Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulaşımın ucuz olması çok iyi hocam. Yurtlar nasıl hocam biraz araştırdım 3 kişilik galiba ama tam emin olamadım
Ben özeldeyim o kısmı tam bilmiyorum