Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam üniversite hakkında tavsiyeniz var mı? Bazı arkadaşlarımız eğitimi kötüdür dediler. Tam kampüs tarzı değil galiba dağılmış şehirde
Şahsen ben kötü bulmuyorum ama kişiden kişiye değişir tabi. Kampüsümüz yok evet köyceğizde mühendislik fakültesinde eğitim görüyoruz.