mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen ben kötü bulmuyorum ama kişiden kişiye değişir tabi. Kampüsümüz yok evet köyceğizde mühendislik fakültesinde eğitim görüyoruz.
Hocam özel değilse yurtta mı kalıyorsunuz? Ulaşım nasıl zorluk yaşıyor musunuz?