Merhaba dostlarım, bugün ki tercih sonuçlarında konya Necmettin Erbakan üniversitesi bilgisayar mühendisliğine yerşeltim.
Allah izin verirse 4 senemi geçireceğim. Değerli büyüklerimden konya için tavsiyelerini varsa bekliyorum. Şimdiden yüm cevaplar için teşekkürler 🙏
Konya'ya gidiyorum...
66
●2.266
- 15-08-2022, 21:35:34Çok teşekkürler hocam 🙏PostaciKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2022, 21:36:41hocam öncelikle hayırlı olsun umarım istediğiniz gibi bir 4 senen geçirirsiniz. özel değilse sıralamanız kaçtı acaba?
- 15-08-2022, 21:37:59Galiba birçok üniversite vermiyor. Benim için fazla problem değil hocam üniversite hakkında bilginiz var mı? Birkaç sorum var olacaktıSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2022, 21:39:1382bin sıralama hocam, 123binlik yer geldi biraz canımı sıktı ama hayırlısısadeceonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hayırlı olsun gel sende gel