• 15-08-2022, 21:32:51
    #1
    Merhaba dostlarım, bugün ki tercih sonuçlarında konya Necmettin Erbakan üniversitesi bilgisayar mühendisliğine yerşeltim.

    Allah izin verirse 4 senemi geçireceğim. Değerli büyüklerimden konya için tavsiyelerini varsa bekliyorum. Şimdiden yüm cevaplar için teşekkürler 🙏
  • 15-08-2022, 21:33:58
    #2
    Hayırlı olsun inşallah gönlünüzce olur
  • 15-08-2022, 21:34:21
    #3
    Kişisel Rütbe
    Ramazanda öğlen yemek vermiyorlar dikkat et hayırlı olsun
  • 15-08-2022, 21:35:34
    #4
    PostaciKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun inşallah gönlünüzce olur
    Çok teşekkürler hocam 🙏
  • 15-08-2022, 21:36:38
    #5
    gez dünyayı gör konyayı hayırlı olsun gel sende gel
    güzeldir konya 7 senedir bende konyadayım
  • 15-08-2022, 21:36:41
    #6
    hocam öncelikle hayırlı olsun umarım istediğiniz gibi bir 4 senen geçirirsiniz. özel değilse sıralamanız kaçtı acaba?
  • 15-08-2022, 21:37:59
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ramazanda öğlen yemek vermiyorlar dikkat et hayırlı olsun
    Galiba birçok üniversite vermiyor. Benim için fazla problem değil hocam üniversite hakkında bilginiz var mı? Birkaç sorum var olacaktı
  • 15-08-2022, 21:38:13
    #8
    Bolbol Etli Ekmek yersin
  • 15-08-2022, 21:39:13
    #9
    sadeceonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle hayırlı olsun umarım istediğiniz gibi bir 4 senen geçirirsiniz. özel değilse sıralamanız kaçtı acaba?
    82bin sıralama hocam, 123binlik yer geldi biraz canımı sıktı ama hayırlısı