• 16-08-2022, 16:31:42
    #46
    mg-web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meram merkez ilçemiz kardeşim.
    Ulaşım olarak sanırım TR de en ucuz şehirlerden biriyiz.
    Otobüs öğrenci için şu an 1,55 TL olması lazım.
    Etliekmek değil sadece baya bi' yemek çeşidimiz var, geldiğinde haber verirsen ısmarlarım
    Haricinde sormak istediğin varsa yardımcı olurum.
    Hayırlı olsun şimdiden.
    Çok teşekkürler hocam 🙏 Sizin gibi büyüklerimin destek vermesi inanın beni o kadar mutlu edip rahatlatıyor ki... Tekrardan teşekkürler 🙏
  • 16-08-2022, 16:32:56
    #47
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zamanda mardini gezdim bende. gel seveceksin korkacak bişey yok, en yaşanılası şehirlerden. üniversiten yeni zaten
    Tekrardan gelirseniz mutlaka haber edin hocam. Ağırlamaktan mutluluk duyarım.
  • 16-08-2022, 16:44:47
    #48
    Kişisel Rütbe
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba birçok üniversite vermiyor. Benim için fazla problem değil hocam üniversite hakkında bilginiz var mı? Birkaç sorum var olacaktı
    Yok sadece o sizin seçtiğiniz yer vermiyor
  • 16-08-2022, 17:09:06
    #49
    Tek tavsiyem orada yerlilerle sakın siyaset yapmayın hocam
    Kyk da kalıcaksanız biraz tepede kalıyor. Fakat sürekli otobüs geçiyor o yönden iyidir.
    Merkezinde 42 katlı bi kulesitesi var, orada hoş şekilde arkadaşlarınızla vakit geçirebilirsiniz.
    Yurdun yakınında akyokuş var her gece insanlar orada alkol tüketir fakat zararsızdırlar içer oynarlar(oyun havası).
    Konyaya şimdiden hoşgeldin ben ilçesindeyim bişey lazım olursa bi pm uzağındayım
  • 16-08-2022, 17:23:39
    #50
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tavsiyem orada yerlilerle sakın siyaset yapmayın hocam
    Kyk da kalıcaksanız biraz tepede kalıyor. Fakat sürekli otobüs geçiyor o yönden iyidir.
    Merkezinde 42 katlı bi kulesitesi var, orada hoş şekilde arkadaşlarınızla vakit geçirebilirsiniz.
    Yurdun yakınında akyokuş var her gece insanlar orada alkol tüketir fakat zararsızdırlar içer oynarlar(oyun havası).
    Konyaya şimdiden hoşgeldin ben ilçesindeyim bişey lazım olursa bi pm uzağındayım
    Hoşbulduk hocam, teker teker verdiğiniz bütün tavsiyeleriniz için çok teşekkürler 🙏
    Okumya gidiyorum siyaset ile ilgim fazla yok. Tartışmak, kalp kırmak için gitmiyorum tek gayem kendimi nasıl geliştirecebileceğim.
    Biraz yükseklik korkum olsada dediğiniz yere mutlaka giderim. Desteğiniz içinde ayrıca teşekkürler 🙏☺️
  • 16-08-2022, 17:45:22
    #51
    Hoşgeldiniz,
    Kışın zorlu bir tırmanışın olacak. Kar yağdığında okulun olduğu bölgede otobüs çıkamıyor.
  • 16-08-2022, 17:46:25
    #52
    Hayırlı olsun
  • 16-08-2022, 21:02:23
    #53
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz,
    Kışın zorlu bir tırmanışın olacak. Kar yağdığında okulun olduğu bölgede otobüs çıkamıyor.
    Evet hocam bende duymuştum. Birkaç haber kanalına haber olmuştu galiba.
  • 16-08-2022, 21:02:42
    #54
    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkürler hocam 🙏