mg-web adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konya'ya gidiyorum...
66
●2.266
- 16-08-2022, 16:32:56Tekrardan gelirseniz mutlaka haber edin hocam. Ağırlamaktan mutluluk duyarım.Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 16:44:47Yok sadece o sizin seçtiğiniz yer vermiyorBaran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 17:09:06Tek tavsiyem orada yerlilerle sakın siyaset yapmayın hocam

Kyk da kalıcaksanız biraz tepede kalıyor. Fakat sürekli otobüs geçiyor o yönden iyidir.
Merkezinde 42 katlı bi kulesitesi var, orada hoş şekilde arkadaşlarınızla vakit geçirebilirsiniz.
Yurdun yakınında akyokuş var her gece insanlar orada alkol tüketir fakat zararsızdırlar içer oynarlar(oyun havası).
Konyaya şimdiden hoşgeldin
ben ilçesindeyim bişey lazım olursa bi pm uzağındayım
- 16-08-2022, 17:23:39Hoşbulduk hocam, teker teker verdiğiniz bütün tavsiyeleriniz için çok teşekkürler 🙏YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okumya gidiyorum siyaset ile ilgim fazla yok. Tartışmak, kalp kırmak için gitmiyorum tek gayem kendimi nasıl geliştirecebileceğim.
Biraz yükseklik korkum olsada dediğiniz yere mutlaka giderim. Desteğiniz içinde ayrıca teşekkürler 🙏☺️ - 16-08-2022, 21:02:23Evet hocam bende duymuştum. Birkaç haber kanalına haber olmuştu galiba.Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2022, 21:02:42Teşekkürler hocam 🙏TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


