Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşgeldiniz,
Kışın zorlu bir tırmanışın olacak. Kar yağdığında okulun olduğu bölgede otobüs çıkamıyor.
Evet hocam bende duymuştum. Birkaç haber kanalına haber olmuştu galiba.