Konu
Konya'ya gidiyorum...
16-08-2022, 21:02:23
#53
Baran_Knt
Aktimur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoşgeldiniz,
Kışın zorlu bir tırmanışın olacak. Kar yağdığında okulun olduğu bölgede otobüs çıkamıyor.
Evet hocam bende duymuştum. Birkaç haber kanalına haber olmuştu galiba.