Konu
Konya'ya gidiyorum...
16-08-2022, 17:45:22
#51
Aktimur
Hoşgeldiniz,
Kışın zorlu bir tırmanışın olacak. Kar yağdığında okulun olduğu bölgede otobüs çıkamıyor.