• 16-08-2022, 23:47:22
    #55
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam 🙏
    Kardeşim öncelikle hayırlı olsun.Oncelikle sağ salim bir şekilde gelirsin Konya'ya.Su an 32 yaşındayım.Ve ilkokul ortaokul lise üniversite Konya'da okudum ve dolayısıyla Konya'da doğdum büyüdüm ve halen yaşıyorum.Disaridan görmüş olan kişiler her zaman çoğunluk vermek istemiyorum ama konyayi kötüler.
    Öncelikle şunu demek istiyorum bir ihtiyacın derdin sıkıntın olursa geldiğinde veya geldikten sonra araman yeterlidir.(Yazmak için değil kalpten söylüyorum.)
    Türkiye'nin hangi üniversitesine gidersen git sen üzerine birşey koymak istemiyorsan bana göre eğitim aynıdır.
    Evet şu bir gerçek ki maalesef kampüsünün bulunduğu yere kış aylarinda otobüsle ulaşım zor.1-2 sene KYK yurdunda kalmani tavsiye ederim.(Maddi durumun yeterli değilse).Sadece Konya'da değil su an Türkiye de ev kiraları aldı başını gidiyor.
    Ulaşım konusunda Tramvay ve otobusde Türkiye'nin en ucuz sehriyiz.Ve bir yerden bir yere tek bir ulaşım aracıyla gidebilirsin.Sadece Konya'da değil Türkiye de her türlü taskinligi yapan insanlar var.Bazi mahallelerden çok lazım olmadıkça alışana kadar tek başına gecmeni tavsiye etmem.Dedigim gibi sormak istediğin aklına takılan neler varsa özelden ulaşıp wpden veya telefon ile konuşabiliriz.Simdiden tekrar hayırlı olsun ve Allah yolunu açık etsin inşallah
  • 17-08-2022, 07:14:10
    #56
    Konya'da okudum, en güzel yıllarım diyebilirim. Tabi bunda arkadaş çevresinin önemi çok büyüktü.
  • 17-08-2022, 09:36:18
    #57
    Yeğenimin sıralaması sizden baya düşük o da sizinle aynı üni de aynı bölümü kazandı.
    ilginç
  • 17-08-2022, 09:49:45
    #58
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    82bin sıralama hocam, 123binlik yer geldi biraz canımı sıktı ama hayırlısı
    Elektrik elektronikde aynisi 168k yim 192klik yer geldi
  • 17-08-2022, 09:50:21
    #59
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeğenimin sıralaması sizden baya düşük o da sizinle aynı üni de aynı bölümü kazandı.
    ilginç
    İkinci ogretim olabilir
  • 17-08-2022, 17:33:38
    #60
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim öncelikle hayırlı olsun.Oncelikle sağ salim bir şekilde gelirsin Konya'ya.Su an 32 yaşındayım.Ve ilkokul ortaokul lise üniversite Konya'da okudum ve dolayısıyla Konya'da doğdum büyüdüm ve halen yaşıyorum.Disaridan görmüş olan kişiler her zaman çoğunluk vermek istemiyorum ama konyayi kötüler.
    Öncelikle şunu demek istiyorum bir ihtiyacın derdin sıkıntın olursa geldiğinde veya geldikten sonra araman yeterlidir.(Yazmak için değil kalpten söylüyorum.)
    Türkiye'nin hangi üniversitesine gidersen git sen üzerine birşey koymak istemiyorsan bana göre eğitim aynıdır.
    Evet şu bir gerçek ki maalesef kampüsünün bulunduğu yere kış aylarinda otobüsle ulaşım zor.1-2 sene KYK yurdunda kalmani tavsiye ederim.(Maddi durumun yeterli değilse).Sadece Konya'da değil su an Türkiye de ev kiraları aldı başını gidiyor.
    Ulaşım konusunda Tramvay ve otobusde Türkiye'nin en ucuz sehriyiz.Ve bir yerden bir yere tek bir ulaşım aracıyla gidebilirsin.Sadece Konya'da değil Türkiye de her türlü taskinligi yapan insanlar var.Bazi mahallelerden çok lazım olmadıkça alışana kadar tek başına gecmeni tavsiye etmem.Dedigim gibi sormak istediğin aklına takılan neler varsa özelden ulaşıp wpden veya telefon ile konuşabiliriz.Simdiden tekrar hayırlı olsun ve Allah yolunu açık etsin inşallah
    Cevabınız için çok teşekkürler hocam.
  • 17-08-2022, 17:34:19
    #61
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeğenimin sıralaması sizden baya düşük o da sizinle aynı üni de aynı bölümü kazandı.
    ilginç
    Hangi fakülte hocam üniversitede 2 farklı mühendislik fakültesi var.
  • 17-08-2022, 17:40:41
    #62
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlarım, bugün ki tercih sonuçlarında konya Necmettin Erbakan üniversitesi bilgisayar mühendisliğine yerşeltim.

    Allah izin verirse 4 senemi geçireceğim. Değerli büyüklerimden konya için tavsiyelerini varsa bekliyorum. Şimdiden yüm cevaplar için teşekkürler 🙏
    Aynı üniversite mezunuyum. Maalesef ki sosyal hayat sıfır. Arada sırada Alanya yapıyorduk arkadaşlarla yakın olduğu için. Çoğu zamanınız sıkıcı geçecek. Ancak güzel bir arkadaş ortamı ile keyif alabilirsiniz. Orada okurken çok sıkılıyordum zaman zaman ancak şu an çok özlüyorum.
  • 17-08-2022, 17:42:07
    #63
    sınıfındaki kızlara aşık olma gibi bir hataya düşme.

    4.sınıfa kadar ciddi bir ilişki kurma

    Paranı yemeye çalışan sünepeler çok olacak izin verme.

    Lafını söylerken eğip bükme doğruyu konuş neyse ne diyerekten dobra ve cesur ol.

    Bunlar sana kazandırır.