Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce hiç yemedim hocam. Öğrenci yemeğiyse bol bol yerim herhalde
15 ay askerlik yapmıştım yemek kötü çıkınca yerdik konyanın meşhur yiyeceği şuan güncel durumu bilmiyorum