Konu
Konya'ya gidiyorum...
15-08-2022, 22:01:10
#17
Lecter41
Hayırlı olsun mu desem bilemedim. Aynı bölümde 4. Sınıfım. Bana göre geçmiş olsun Allah kolaylık versin.