Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce hiç yemedim hocam. Öğrenci yemeğiyse bol bol yerim herhalde
Cimri konyalıların, pideye az et koyup piyasaya sürdüğü, sonra da yöresel yemek yaptıkları şeydir etli ekmek

Buna benzer bir twit görmüştüm etli ekmek için. Bulamadım, aklımda kaldığıyla yazdım.