• 01-07-2021, 14:49:54
    #28
    mavibilgiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışılmadığını nerden uydurdunuz ? O kitapları alıp göz gezdirdiniz mi hiç ?
    dostum bırak uğraşma bunlara laf anlatamazsın.
    Forumda zam konuları vardı o zaman bunların sesleri bile çıkmadı merak etme 2023 yılında bu mıodeller değişecek
  • 01-07-2021, 14:51:01
    #29
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kitaplar konu anlatımı için vardır. yıl içinde ders yapmak içindir. yani bu konu koymayalım sınavda çıkmaz diyemezsiniz o kitabı hazırlarken...konu kitapların yeterli olup olmaması değil. Suriyelilere ekstra bir şeyler yapılıyormuşta Türklere yapılmıyormuş gibi lanse edilmesi...

    Çocuk çalışmış kazanmış. tebrik eder geçersin. bakın onun gibi yüzlerce Türkte başarılı olmuş...ve tecrübelerimden söyleyeyim başarılı olanların birçoğu da maddi açıdan çokta iyi durumda olmayan çocuklardır. iş paradan ya da maddi refahtanm çok istekle ilgili...
    maddi durumu olmayanlar başarılı diyip maddi refahtan çok istekle ilgili demenizi saçma buluyorum. iyi bir yere gelmek için okumanın şart, yoksa asgari ücretle sürüneceğini bildiği için çok çalışıyor. bunuda iyi birşey gibi lanse ediyorsunuz
  • 01-07-2021, 14:53:45
    #30
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hala da gezdiriyorum, öğrenciyim. çalışmış başarmış bu kadar. ne bu çekememezlik?
    Saçma sapan şeylerle uyumayınız. Biz bizzat yaşayarak deneyimliyoruz herşeyi. Evimin 100 metre ilerisindeki değilde 2km
    ilerdeki okula gidiyor çocuğum. Bunun yüzünden hem zamandan hem paradan kaybettik. Çocuğun psikolojiside bozuldu.
    Neyin kafasını yaşıyorsunuz.
  • 01-07-2021, 14:54:58
    #31
    umutbeedir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite sınavına hazırlanırken ekstra kurslara para istediler. Yetmedi ben ortaokuldan bu yana aldığım kitapları tekrar okula vermek zorunda kaldım. Benden istediler. Artık nerede yaşanıyor bu olaylar sizi bilmem ama ben üniversiteye tam 400₺ kitap parası harcadım. Bu ülkenin mühendisleri çok para kaybediyor. Çok kazanmak için ise canlarını dişlerine takıyorlar. Onlarca işsizlerin sebebiyeti ezbere olan bu sistem sadece torpil ve deneyimden kazanıyor olması, açıkçası şuan Üniversite mezunu olacağım ve haftada 70 saat kadar çalışıyorum. Okurken bunları yapıyorum ve hala mutsuzum sebebi de bu sistemden kurtulamayışım. Sistemi ya da devleti bana savunmayınız efendim. Tek yaptıkları şey öğrenciyi ve halkı sömürmektir.
    daha gençsin anladığım kadarıyla. ben de çok yaşlı değilim. ama senden daha beteri vardı bizde..mesela paran olsa bile okula başladığında kitapsız başlardın. parasını hocaların söylediği kırtasiyeye bir ton para yatırır sıraya girerdin. gelince alırdın kitabını. hele süper lisede okuyorsan en az 3-5 katı para verirdin de yurtdışından gelirdi kitapların...

    lisede hala hatırlarım sınıfı geçmek için öğretmene ayakkabı hediye eden arkadaşlar vardı. derslere bırak öğretmeni üniversite öğrencisi derse girerdi. ben öğrencilik hayatım boyunca hiç ingilizce öğretmeni görmedim. coğrafya ve müzik öğretmeninin derse girdiğini hatırlıyorum. bunlar çok değil 20 yıl önceki İstanbulun göbeğinde olan şeyler...

    siz kıymetini bilmeyin verilen kitap defterin öğretmenin...

    bana sorsalar kesinlikle ücretsiz kitap ve defter vermem. kus hiç vermem. her yıl bir ton para boşa gidiyor...(10 yıl önce kurslar ücretliydi o zaman katılım daha fazlaydı, para verilmeyince halkımız kıymetini bilmiyor)
  • 01-07-2021, 15:00:23
    #32
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maddi durumu olmayanlar başarılı diyip maddi refahtan çok istekle ilgili demenizi saçma buluyorum. iyi bir yere gelmek için okumanın şart, yoksa asgari ücretle sürüneceğini bildiği için çok çalışıyor. bunuda iyi birşey gibi lanse ediyorsunuz
    12 yaşındaki çocuk asgari ücreti düşünüp çok çalışıyor hocam))))
  • 01-07-2021, 15:09:57
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Kesin yks yerine yös girip istediği tıp girer. Kendi ülkemizde kendi vatandaşının kıymeti yok.
  • 01-07-2021, 15:10:31
    #34
    Biz öğrenciyken, okulun yakıt giderini (yakıt dediysem soba için getirdiğimiz odun) perdelerin yıkatılmasını, kitap vs. ihtiyaçlarımızı kendimiz karşılardık. Devletimiz sağ olsun, şimdi hepsini karşılıyor. Bu gün geldiğimiz noktada ise "devlet ücretsiz kitap veriyor diye Allah razı olsun mu diyeceğiz?" diye küçümseniyor. Demek ki devletimiz bu işi başarmış ki, önceden yapılamayan hizmetler, bu gün sıradan geliyor. Devletimiz var olsun.

    Suriyeli çocuğa gelecek olursak, helal olsun; çalışan yapar. Hepimiz öğrenci olduk, çalışma ile başarının doğru orantılı olduğunu hepimiz adımız gibi biliyoruz. Bu vatana millete hayırlı olacaksa benim için Suriyeli imiş, Senegalli imiş fark etmiyor.
  • 01-07-2021, 15:14:37
    #35
    🏆 SMM-PANEL.NET
    izmitoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz öğrenciyken, okulun yakıt giderini (yakıt dediysem soba için getirdiğimiz odun) perdelerin yıkatılmasını, kitap vs. ihtiyaçlarımızı kendimiz karşılardık. Devletimiz sağ olsun, şimdi hepsini karşılıyor. Bu gün geldiğimiz noktada ise "devlet ücretsiz kitap veriyor diye Allah razı olsun mu diyeceğiz?" diye küçümseniyor. Demek ki devletimiz bu işi başarmış ki, önceden yapılamayan hizmetler, bu gün sıradan geliyor. Devletimiz var olsun.

    Suriyeli çocuğa gelecek olursak, helal olsun; çalışan yapar. Hepimiz öğrenci olduk, çalışma ile başarının doğru orantılı olduğunu hepimiz adımız gibi biliyoruz. Bu vatana millete hayırlı olacaksa benim için Suriyeli imiş, Senegalli imiş fark etmiyor.
    kesinlikle katılıyorum. kendileri başarısız oluyorlar veya çocukları başarısız oluyor çekemiyorlar. çalışan başarıypr
  • 01-07-2021, 15:19:48
    #36
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha gençsin anladığım kadarıyla. ben de çok yaşlı değilim. ama senden daha beteri vardı bizde..mesela paran olsa bile okula başladığında kitapsız başlardın. parasını hocaların söylediği kırtasiyeye bir ton para yatırır sıraya girerdin. gelince alırdın kitabını. hele süper lisede okuyorsan en az 3-5 katı para verirdin de yurtdışından gelirdi kitapların...

    lisede hala hatırlarım sınıfı geçmek için öğretmene ayakkabı hediye eden arkadaşlar vardı. derslere bırak öğretmeni üniversite öğrencisi derse girerdi. ben öğrencilik hayatım boyunca hiç ingilizce öğretmeni görmedim. coğrafya ve müzik öğretmeninin derse girdiğini hatırlıyorum. bunlar çok değil 20 yıl önceki İstanbulun göbeğinde olan şeyler...

    siz kıymetini bilmeyin verilen kitap defterin öğretmenin...

    bana sorsalar kesinlikle ücretsiz kitap ve defter vermem. kus hiç vermem. her yıl bir ton para boşa gidiyor...(10 yıl önce kurslar ücretliydi o zaman katılım daha fazlaydı, para verilmeyince halkımız kıymetini bilmiyor)

    sizi çok iyi anlıyorum , bana ilk okuldan bu yana verilen tüm eğitimler hiçbir fayda sağlamadı. Çünkü ben ilkokuldan üniversiteye kadar sanayide ve yurtta büyüdüm. O yüzden bana okulun verdiği ezber eğitim sadece uykusuzluk sebebim oluyordu. Şuanda da Üniversitem bana ders vermedi. Sadece YouTube ve projelendirme yaptılar. Bu yüzden bugünlere geldiysem burada okulun değil ailemin ve dostlarımın emeği bulunur. Okula teşekkür etmiyorum. Çünkü beni boş hayallerle oyaladı Sizin zamanınızı bilmem ama o zamanlar üniversite okuyan iş buluyordu. Bizim zamanımızda profesyonel bir iş yapsan da işinin hakkını verecek insan bulamıyorsun.