Biz öğrenciyken, okulun yakıt giderini (yakıt dediysem soba için getirdiğimiz odun) perdelerin yıkatılmasını, kitap vs. ihtiyaçlarımızı kendimiz karşılardık. Devletimiz sağ olsun, şimdi hepsini karşılıyor. Bu gün geldiğimiz noktada ise "devlet ücretsiz kitap veriyor diye Allah razı olsun mu diyeceğiz?" diye küçümseniyor. Demek ki devletimiz bu işi başarmış ki, önceden yapılamayan hizmetler, bu gün sıradan geliyor. Devletimiz var olsun.
Suriyeli çocuğa gelecek olursak, helal olsun; çalışan yapar. Hepimiz öğrenci olduk, çalışma ile başarının doğru orantılı olduğunu hepimiz adımız gibi biliyoruz. Bu vatana millete hayırlı olacaksa benim için Suriyeli imiş, Senegalli imiş fark etmiyor.