mrbold adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
lgs'de 1. olan çocuk
46
●1.479
- 01-07-2021, 14:39:07devletin yıllardır okul kitaplarını, belediyelerin birçoğunun defterler ve kırtasiye ihtiyacını verdiğini bilmemeniz ilginç...etrafınızda hiç mi öğrenci yok hocam...ücretsiz kursların varlığından da haberiniz yoktur bu durumda...
- 01-07-2021, 14:41:10Devletin dağıttığı hiçbir dökümanı kullanamadık anlatım ve soru kalitesi açısından dershane öğretmenleri
yetersiz bulduğu için kitap ve testleri 1 yıldır paramızla alıyoruz. - 01-07-2021, 14:41:48ücretsiz kurslara sürekli katılıyorum ve arkadaşlarımda öyle. devletin okul kitabını işleyen bir hoca gördünüzmü? o kadar eksik ve hata dolu kitaplar varki öğretmenlerimiz ya yeni kitap aldırmak istiyor yada kendi dökümanlarını akıllı tahtadan işliyorlar. yani yıl olmuş 2021 ücretsiz verdiği kitaplar için allah razımı olsun diyeceğiz? geçen sene kitap ve defteri belediye dağıttı evet ama sor bakalım o bir kitap ve bir defter okul hayatı boyunca yetti mi diye?siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 14:43:27Ücretsiz kurslarla çocuklar sizce buralara gelibilir ve başarı sağlayabilir m i?siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin dağıttığı dökümanlara çöp desek yeridir. Hiçbir fayda göremedik. - 01-07-2021, 14:46:19o kitaplar konu anlatımı için vardır. yıl içinde ders yapmak içindir. yani bu konu koymayalım sınavda çıkmaz diyemezsiniz o kitabı hazırlarken...konu kitapların yeterli olup olmaması değil. Suriyelilere ekstra bir şeyler yapılıyormuşta Türklere yapılmıyormuş gibi lanse edilmesi...mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocuk çalışmış kazanmış. tebrik eder geçersin. bakın onun gibi yüzlerce Türkte başarılı olmuş...ve tecrübelerimden söyleyeyim başarılı olanların birçoğu da maddi açıdan çokta iyi durumda olmayan çocuklardır. iş paradan ya da maddi refahtanm çok istekle ilgili... - 01-07-2021, 14:47:38Çalışılmadığını nerden uydurdunuz ? O kitapları alıp göz gezdirdiniz mi hiç ?umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 14:48:08Üniversite sınavına hazırlanırken ekstra kurslara para istediler. Yetmedi ben ortaokuldan bu yana aldığım kitapları tekrar okula vermek zorunda kaldım. Benden istediler. Artık nerede yaşanıyor bu olaylar sizi bilmem ama ben üniversiteye tam 400₺ kitap parası harcadım. Bu ülkenin mühendisleri çok para kaybediyor. Çok kazanmak için ise canlarını dişlerine takıyorlar. Onlarca işsizlerin sebebiyeti ezbere olan bu sistem sadece torpil ve deneyimden kazanıyor olması, açıkçası şuan Üniversite mezunu olacağım ve haftada 70 saat kadar çalışıyorum. Okurken bunları yapıyorum ve hala mutsuzum sebebi de bu sistemden kurtulamayışım. Sistemi ya da devleti bana savunmayınız efendim. Tek yaptıkları şey öğrenciyi ve halkı sömürmektir.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 14:49:18evet hala da gezdiriyorum, öğrenciyim. çalışmış başarmış bu kadar. ne bu çekememezlik?mavibilgiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle