mavibilgiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz kurslarla çocuklar sizce buralara gelibilir ve başarı sağlayabilir m i?
Devletin dağıttığı dökümanlara çöp desek yeridir. Hiçbir fayda göremedik.
çalışmazsanız göremezsiniz.