devletin yıllardır okul kitaplarını, belediyelerin birçoğunun defterler ve kırtasiye ihtiyacını verdiğini bilmemeniz ilginç...etrafınızda hiç mi öğrenci yok hocam...ücretsiz kursların varlığından da haberiniz yoktur bu durumda...
ücretsiz kurslara sürekli katılıyorum ve arkadaşlarımda öyle. devletin okul kitabını işleyen bir hoca gördünüzmü? o kadar eksik ve hata dolu kitaplar varki öğretmenlerimiz ya yeni kitap aldırmak istiyor yada kendi dökümanlarını akıllı tahtadan işliyorlar. yani yıl olmuş 2021 ücretsiz verdiği kitaplar için allah razımı olsun diyeceğiz? geçen sene kitap ve defteri belediye dağıttı evet ama sor bakalım o bir kitap ve bir defter okul hayatı boyunca yetti mi diye?