• 01-07-2021, 17:20:20
    #37
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam suriyelilere devlet ekstra ne yapıyor da Türklere destek yok diyorsunuz...devlet her ay bir ton para veriyor kurs açıyor öğrencilerin büyük çoğunluğu yüzüne bakmıyor, kitabını defterini veriyor 1 ay sonra yırtık pırtık...

    vs...daha ne yapsın devlet, öğrencinin yerine mi girsin sınava...
    Önemli olan kitap verip kurs açmak değil. Önemli olan kaliteli kitap verip kaliteli kurs açmak. Öyle formalite icabı 2 kitap verip ne olduğu belirsiz kurs açmakla olmuyor bu işler.
  • 01-07-2021, 17:32:05
    #38
    halilgv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan kitap verip kurs açmak değil. Önemli olan kaliteli kitap verip kaliteli kurs açmak. Öyle formalite icabı 2 kitap verip ne olduğu belirsiz kurs açmakla olmuyor bu işler.
    ) kitapları ne kadar biliyorsunuz ki bu kadar emin konuşuyorsunuz...kursların kalitesinden haberiniz ne kadar var? sınıflar 20 kişiyi geçmiyor. Okulun öğretmeni giriyor. bu kalitesizliğine mi işaret...Suriyeli çocuğa özel ders mi vermişler, farklı kitap mı vermişler? ne yapmışlar farklı olarak???
  • 01-07-2021, 17:38:03
    #39
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ) kitapları ne kadar biliyorsunuz ki bu kadar emin konuşuyorsunuz...kursların kalitesinden haberiniz ne kadar var? sınıflar 20 kişiyi geçmiyor. Okulun öğretmeni giriyor. bu kalitesizliğine mi işaret...Suriyeli çocuğa özel ders mi vermişler, farklı kitap mı vermişler? ne yapmışlar farklı olarak???
    Buradaki konu suriyeli değil senin sistemi beğenmen. Kendim bizzat öğrenciyim verdikleri kitaplar aşırı kötü ve yetersiz. KYK kurslarındaki hocalar o kadar ilgisiz ki gitmeye değmez (nitelikli okulda okuyorum).
  • 01-07-2021, 17:40:57
    #40
    halilgv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki konu suriyeli değil senin sistemi beğenmen. Kendim bizzat öğrenciyim verdikleri kitaplar aşırı kötü ve yetersiz. KYK kurslarındaki hocalar o kadar ilgisiz ki gitmeye değmez (nitelikli okulda okuyorum).
    konuıyu baştan okusan konunun suriyelilere destek verilmesi Türklere verilmemesi iddiası...

    öğrencisin beğenmemen normal...yarın öğrencilikten çıkınca anlarsın...kursu beğenmiyorsan okulu da beğenmiyorsundur öğretmeni de beğenmiyorsundur. sana yapacak bir şey yok.
  • 01-07-2021, 17:48:54
    #41
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavlar aşırı basit olduğu için bi dünya Türkiye 1. Var. Bu çocuk da onlardan biri. Ortada işkillenecek bi durum yok.

    Ben liseye geçiş sınavı zamanında 100 soruda 2 yanlış yapıp Türkiye'de ilk 2000'e girmiştim ama o sene 100 soruda 100 tam net yapan 256 kişi vardı. O 256 kişiden de 96'sı Türkiye 1. Olmuştu. Bakıyorum bu sene de benzer bir durum var her ilde Türkiye 1. var. O yüzden işkillenecek bir durum da yok ortada.

    O senin dediğin sınav yazılı yerine yapılan TEOG idi. Şu an LGS var ve hiç de kolay değil. Hele bu seneki sınav da gayet yaman bir sınavdı.

    Ben ortaokulda fen bilimleri öğretmeniyim. Bu konuya bir çoğunuzdan daha fazla hakimim.

    Bu öğrencimizi de, derece yapan diğer öğrencileri tebrik ediyoruz. Bunun yanında bu sene tam doğru yapan 97 öğrenci oldu. Geçen sene 180 civarı, ondan önceki sene de 500 kusur birinci vardı. Aslında birinci demek doğru değil ama yüzdelik olarak tam yapanların hepsi 0.01 diliminde olduğundan birinci deniyor.

    Başarı var tebrik etmek lazım. Bu işin arkasında bit yeniği aramaya gerek yok. Kendi okulumda da yüzde 1 lik dilime giren Suriye uyruklu öğrencimiz var. Kendisi çok başarılı, tebriyeli, Türkçe yi düzgün kullanan, akıllı bir kızımız.

    Ayrıca kaynak konusu ve kurs konusunda tartışan, eleştiri yapanlar oluyor. Haklılık yanları var. Ama şu var devlet sınav kitabı değil ders kitabı dağıtır. Sınava hazırlık farklıdır. Sınav kitabı vermiyor ama sınava hazırlık için bir çok ücretsiz testi online olarak yayınlıyor. Zaten tek bir kitap ile de bu sınavda üst sıralara çıkmak pek mümkün olmaz. Her dersten bir kaç soru kitabi bitirmek gerekir.
  • 01-07-2021, 17:56:55
    #42
    Maşallah
  • 01-07-2021, 23:47:05
    #43
    Sempati kazandirmak için toplumun içine sokmak için hikaye değildir umarım.
  • 02-07-2021, 08:43:35
    #44
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lgs 1.miz bile artık türk değil
    Şaka mi ? 59 kişi mi ne 1. Olmuştu öyle hatırlıyorum
  • 02-07-2021, 10:05:12
    #45
    Kişisel Rütbe
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka mi ? 59 kişi mi ne 1. Olmuştu öyle hatırlıyorum
    ya reis anlamadın diyorlar ya dünyada lgs 1.si sadece türkler diye