Buradaki konu suriyeli değil senin sistemi beğenmen. Kendim bizzat öğrenciyim verdikleri kitaplar aşırı kötü ve yetersiz. KYK kurslarındaki hocalar o kadar ilgisiz ki gitmeye değmez (nitelikli okulda okuyorum).
konuıyu baştan okusan konunun suriyelilere destek verilmesi Türklere verilmemesi iddiası...
öğrencisin beğenmemen normal...yarın öğrencilikten çıkınca anlarsın...kursu beğenmiyorsan okulu da beğenmiyorsundur öğretmeni de beğenmiyorsundur. sana yapacak bir şey yok.