Bilmiyorum ülkedeki işleyişin sağı solu belli olmuyor.
Normal olmayan kısmı ne biliyor musunuz?
Eğitim sistemimiz o kadar kalitesiz ki,
Eğitim sistemimizin içine o kadar çok ettik ki,
Aşırı kolay sınavlara rağmen matematik ve fen bilgisi net ortalaması 3-4 net aralığında kalıyor. Yani az biraz zorlasalar tüm ülkede milyonlarca matematik ve fen bilimleri cahili yetiştirdikleri ortaya çıkacak. Mecburen basit yapıyorlar sınavı ki net ortalamaları düşük gözükmesin.
Bu sefer de olan çalışkan öğrenciye oluyor. Fullemene rağmen Türkiye 1. Olamayabiliyorsun.