• 01-07-2021, 14:23:20
    #10
    umutbeedir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşması çok düzgün inanılmaz dikkatli konuşuyor. Şayet Suriyeli ise tebrik ederim. Türk gençlerimize destek yok ki , nasıl başarılı olsunlar.
    hocam suriyelilere devlet ekstra ne yapıyor da Türklere destek yok diyorsunuz...devlet her ay bir ton para veriyor kurs açıyor öğrencilerin büyük çoğunluğu yüzüne bakmıyor, kitabını defterini veriyor 1 ay sonra yırtık pırtık...

    vs...daha ne yapsın devlet, öğrencinin yerine mi girsin sınava...
  • 01-07-2021, 14:24:32
    #11
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lgs 1.miz bile artık türk değil
    +80 kişinin daha 500 puan aldığı haberini okumuştum. Türk vardır elbet
  • 01-07-2021, 14:24:47
    #12
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum ama işkillendiren şeyler var. Şayet çalışıp çabalayıp yapmışsa helal olsun. Lakin birilerinin parmağı varsa, onca öğrencinin iki eli onların iki yakasında olacak.
    Sınavlar aşırı basit olduğu için bi dünya Türkiye 1. Var. Bu çocuk da onlardan biri. Ortada işkillenecek bi durum yok.

    Ben liseye geçiş sınavı zamanında 100 soruda 2 yanlış yapıp Türkiye'de ilk 2000'e girmiştim ama o sene 100 soruda 100 tam net yapan 256 kişi vardı. O 256 kişiden de 96'sı Türkiye 1. Olmuştu. Bakıyorum bu sene de benzer bir durum var her ilde Türkiye 1. var. O yüzden işkillenecek bir durum da yok ortada.
  • 01-07-2021, 14:26:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavlar aşırı basit olduğu için bi dünya Türkiye 1. Var. Bu çocuk da onlardan biri. Ortada işkillenecek bi durum yok.

    Ben liseye geçiş sınavı zamanında 100 soruda 2 yanlış yapıp Türkiye'de ilk 2000'e girmiştim ama o sene 100 soruda 100 tam net yapan 256 kişi vardı. O 256 kişiden de 96'sı Türkiye 1. Olmuştu. Bakıyorum bu sene de benzer bir durum var her ilde Türkiye 1. var. O yüzden işkillenecek bir durum da yok ortada.
    Bilmiyorum ülkedeki işleyişin sağı solu belli olmuyor.
  • 01-07-2021, 14:28:39
    #14
    Kişisel Rütbe
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +80 kişinin daha 500 puan aldığı haberini okumuştum. Türk vardır elbet
    onu kastetmedim artık lgs 1.si dünyada sadece türkler diyorlar ya o bile yok artık ajdjajdja
  • 01-07-2021, 14:32:46
    #15
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum ülkedeki işleyişin sağı solu belli olmuyor.
    Normal olmayan kısmı ne biliyor musunuz?
    Eğitim sistemimiz o kadar kalitesiz ki,
    Eğitim sistemimizin içine o kadar çok ettik ki,
    Aşırı kolay sınavlara rağmen matematik ve fen bilgisi net ortalaması 3-4 net aralığında kalıyor. Yani az biraz zorlasalar tüm ülkede milyonlarca matematik ve fen bilimleri cahili yetiştirdikleri ortaya çıkacak. Mecburen basit yapıyorlar sınavı ki net ortalamaları düşük gözükmesin.

    Bu sefer de olan çalışkan öğrenciye oluyor. Fullemene rağmen Türkiye 1. Olamayabiliyorsun.
  • 01-07-2021, 14:34:27
    #16
    yarın show haberde "lgs 1.si çocuk haberi yalan" diye bir haber çıkacağını düşünüyorum
  • 01-07-2021, 14:36:10
    #17
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam suriyelilere devlet ekstra ne yapıyor da Türklere destek yok diyorsunuz...devlet her ay bir ton para veriyor kurs açıyor öğrencilerin büyük çoğunluğu yüzüne bakmıyor, kitabını defterini veriyor 1 ay sonra yırtık pırtık...

    vs...daha ne yapsın devlet, öğrencinin yerine mi girsin sınava...
    nerede kitap defter veriliyor? banada söylerseniz bende almak isterim...
  • 01-07-2021, 14:38:18
    #18
    bu haber tamamen bölücü bir haberdir. LGS sınavında 97 öğrenci tam 500 puan almış

    Kaynak: https://www.haberler.com/2021-lgs-ka...4234036-haberi

    https://www.takvim.com.tr/guncel/202...am-puan-aldi/4

    Gerçekten çok merak ediyorum. Bu ülkede bir tane iyi giden bir şey var mı?

    İnsanların moralini bozmak için her şeyi yapıyorlar. Kim birinci olmuş? kim karar vermiş buna? diğer 96 kişi kapının kolumu aklımız ile dalga mı geçiyorlar?

    Güzel bir profil çizmek istemişler hepsi o İmam hatip, Suriyeli mülteci bir genç. Çocuğa lafım yok asla onu laf etmek için yazmıyorum helal olsun ona.

    Fakat hani bu ülkenin evlatları.... Yazıklar olsun, yazıklar olsun, yazıklar olsun.

    Ne Mutlu Türküm Diyene