Bilmiyorum ama işkillendiren şeyler var. Şayet çalışıp çabalayıp yapmışsa helal olsun. Lakin birilerinin parmağı varsa, onca öğrencinin iki eli onların iki yakasında olacak.
Sınavlar aşırı basit olduğu için bi dünya Türkiye 1. Var. Bu çocuk da onlardan biri. Ortada işkillenecek bi durum yok.
Ben liseye geçiş sınavı zamanında 100 soruda 2 yanlış yapıp Türkiye'de ilk 2000'e girmiştim ama o sene 100 soruda 100 tam net yapan 256 kişi vardı. O 256 kişiden de 96'sı Türkiye 1. Olmuştu. Bakıyorum bu sene de benzer bir durum var her ilde Türkiye 1. var. O yüzden işkillenecek bir durum da yok ortada.