Sınavlar aşırı basit olduğu için bi dünya Türkiye 1. Var. Bu çocuk da onlardan biri. Ortada işkillenecek bi durum yok.
Ben liseye geçiş sınavı zamanında 100 soruda 2 yanlış yapıp Türkiye'de ilk 2000'e girmiştim ama o sene 100 soruda 100 tam net yapan 256 kişi vardı. O 256 kişiden de 96'sı Türkiye 1. Olmuştu. Bakıyorum bu sene de benzer bir durum var her ilde Türkiye 1. var. O yüzden işkillenecek bir durum da yok ortada.
Bilmiyorum ülkedeki işleyişin sağı solu belli olmuyor.