siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) kitapları ne kadar biliyorsunuz ki bu kadar emin konuşuyorsunuz...kursların kalitesinden haberiniz ne kadar var? sınıflar 20 kişiyi geçmiyor. Okulun öğretmeni giriyor. bu kalitesizliğine mi işaret...Suriyeli çocuğa özel ders mi vermişler, farklı kitap mı vermişler? ne yapmışlar farklı olarak???
Buradaki konu suriyeli değil senin sistemi beğenmen. Kendim bizzat öğrenciyim verdikleri kitaplar aşırı kötü ve yetersiz. KYK kurslarındaki hocalar o kadar ilgisiz ki gitmeye değmez (nitelikli okulda okuyorum).