devletin yıllardır okul kitaplarını, belediyelerin birçoğunun defterler ve kırtasiye ihtiyacını verdiğini bilmemeniz ilginç...etrafınızda hiç mi öğrenci yok hocam...ücretsiz kursların varlığından da haberiniz yoktur bu durumda...
Ücretsiz kurslarla çocuklar sizce buralara gelibilir ve başarı sağlayabilir
m i?
Devletin dağıttığı dökümanlara çöp desek yeridir. Hiçbir fayda göre
medik.