mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretsiz kurslara sürekli katılıyorum ve arkadaşlarımda öyle. devletin okul kitabını işleyen bir hoca gördünüzmü? o kadar eksik ve hata dolu kitaplar varki öğretmenlerimiz ya yeni kitap aldırmak istiyor yada kendi dökümanlarını akıllı tahtadan işliyorlar. yani yıl olmuş 2021 ücretsiz verdiği kitaplar için allah razımı olsun diyeceğiz? geçen sene kitap ve defteri belediye dağıttı evet ama sor bakalım o bir kitap ve bir defter okul hayatı boyunca yetti mi diye?
o kitaplar konu anlatımı için vardır. yıl içinde ders yapmak içindir. yani bu konu koymayalım sınavda çıkmaz diyemezsiniz o kitabı hazırlarken...konu kitapların yeterli olup olmaması değil. Suriyelilere ekstra bir şeyler yapılıyormuşta Türklere yapılmıyormuş gibi lanse edilmesi...

Çocuk çalışmış kazanmış. tebrik eder geçersin. bakın onun gibi yüzlerce Türkte başarılı olmuş...ve tecrübelerimden söyleyeyim başarılı olanların birçoğu da maddi açıdan çokta iyi durumda olmayan çocuklardır. iş paradan ya da maddi refahtanm çok istekle ilgili...