siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam suriyelilere devlet ekstra ne yapıyor da Türklere destek yok diyorsunuz...devlet her ay bir ton para veriyor kurs açıyor öğrencilerin büyük çoğunluğu yüzüne bakmıyor, kitabını defterini veriyor 1 ay sonra yırtık pırtık...

vs...daha ne yapsın devlet, öğrencinin yerine mi girsin sınava...
Üniversite sınavına hazırlanırken ekstra kurslara para istediler. Yetmedi ben ortaokuldan bu yana aldığım kitapları tekrar okula vermek zorunda kaldım. Benden istediler. Artık nerede yaşanıyor bu olaylar sizi bilmem ama ben üniversiteye tam 400₺ kitap parası harcadım. Bu ülkenin mühendisleri çok para kaybediyor. Çok kazanmak için ise canlarını dişlerine takıyorlar. Onlarca işsizlerin sebebiyeti ezbere olan bu sistem sadece torpil ve deneyimden kazanıyor olması, açıkçası şuan Üniversite mezunu olacağım ve haftada 70 saat kadar çalışıyorum. Okurken bunları yapıyorum ve hala mutsuzum sebebi de bu sistemden kurtulamayışım. Sistemi ya da devleti bana savunmayınız efendim. Tek yaptıkları şey öğrenciyi ve halkı sömürmektir.