evet hala da gezdiriyorum, öğrenciyim. çalışmış başarmış bu kadar. ne bu çekememezlik?
Saç
ma sapan şeylerle uyumayınız. Biz bizzat yaşayarak deneyimliyoruz herşeyi. Evimin 100 metre ilerisindeki değilde 2km ilerdeki okula gidiyor çocuğum. Bunun yüzünden hem zamandan hem paradan kaybettik. Çocuğun psikolojiside bozuldu.
Neyin kafasını yaşıyorsunuz.