siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kitaplar konu anlatımı için vardır. yıl içinde ders yapmak içindir. yani bu konu koymayalım sınavda çıkmaz diyemezsiniz o kitabı hazırlarken...konu kitapların yeterli olup olmaması değil. Suriyelilere ekstra bir şeyler yapılıyormuşta Türklere yapılmıyormuş gibi lanse edilmesi...

Çocuk çalışmış kazanmış. tebrik eder geçersin. bakın onun gibi yüzlerce Türkte başarılı olmuş...ve tecrübelerimden söyleyeyim başarılı olanların birçoğu da maddi açıdan çokta iyi durumda olmayan çocuklardır. iş paradan ya da maddi refahtanm çok istekle ilgili...
maddi durumu olmayanlar başarılı diyip maddi refahtan çok istekle ilgili demenizi saçma buluyorum. iyi bir yere gelmek için okumanın şart, yoksa asgari ücretle sürüneceğini bildiği için çok çalışıyor. bunuda iyi birşey gibi lanse ediyorsunuz