maddi durumu olmayanlar başarılı diyip maddi refahtan çok istekle ilgili demenizi saçma buluyorum. iyi bir yere gelmek için okumanın şart, yoksa asgari ücretle sürüneceğini bildiği için çok çalışıyor. bunuda iyi birşey gibi lanse ediyorsunuz
12 yaşındaki çocuk asgari ücreti düşünüp çok çalışıyor hocam

))))