Bende bu sene tekrardan gireceğim. Arkadaşlar kesinlikle YGS 'ye önem vermeyin. 2-3 Aylık bir çalışma ygs için yeterli olacaktır. Tamamen LYS 'ye yoğunlaşın.
Not: Bu sene bu hatayı yapmış biri olarak size tavsiye veriyorum .
Bende bu sene tekrardan gireceğim. Arkadaşlar kesinlikle YGS 'ye önem vermeyin. 2-3 Aylık bir çalışma ygs için yeterli olacaktır. Tamamen LYS 'ye yoğunlaşın.
Not: Bu sene bu hatayı yapmış biri olarak size tavsiye veriyorum .
herkes bu tavsiyeyi yapıyo bizede uymak düşer peki 2-3 aylık kısmı hangi tarihlere yerleştirelim son anlara mı yoksa şimdiden ygs yi aradan çıkartalımmı ?
herkes bu tavsiyeyi yapıyo bizede uymak düşer peki 2-3 aylık kısmı hangi tarihlere yerleştirelim son anlara mı yoksa şimdiden ygs yi aradan çıkartalımmı ?
Yaz aylarında ygs yi aradan çıkarmak daha mantıklı gibi gözüküyor.
herkes bu tavsiyeyi yapıyo bizede uymak düşer peki 2-3 aylık kısmı hangi tarihlere yerleştirelim son anlara mı yoksa şimdiden ygs yi aradan çıkartalımmı ?
Yaz aylarında çalışırsanız tekrardan sınava 2 ay kala hatırlama isteği duyup yeniden çalışacaksınız.
Yaz aylarında daha çok LYS - YGS ortak konuları olan genel konuları çalışmanızı öneriyorum.
Ygs konularını bitirip bırakmayız her halde öyle düşünüyorum. Düzenli olarak ygs denemeleri veya testleri çözeriz. ygs den 100 soru çözüyorsak lys 300 soru çözeriz.
Ben şuanda matematik konuları, dil bilgisi konularına ve arada tarih çalışıyorum.
Lys de ise sadece edebiyat çalışıyorum. ( arada bir ) Lys edebiyat için soru bankası olarak önerileriniz nelerdir? Ayrıca son 5 yılın lys edebiyat soruları şeklinde yayın var mı?
Sizler hangi derslere çalışıyorsunuz ve hangi konulardasınız ?
Klasik olacak ama Önceden çıkmış sorulardan alın ilk günden onları çözmeye çalışın yapamadığınız konuları belirlemede en iyi yöntem bu yok ben direk çalışmaya başlarım derseniz olmaz gereksiz süre kaybedersiniz yapabildiklerinizi geçin yapamadıklarınızı halledin
Klasik olacak ama Önceden çıkmış sorulardan alın ilk günden onları çözmeye çalışın yapamadığınız konuları belirlemede en iyi yöntem bu yok ben direk çalışmaya başlarım derseniz olmaz gereksiz süre kaybedersiniz yapabildiklerinizi geçin yapamadıklarınızı halledin