2014 YGS-LYS Adayları
111
●9.579
- 28-06-2013, 02:00:17Çok iyipceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, ben ygs-lys birlikte götürmeyi düşünmüyorum. Bu yaz ygs konuları bitsin kışında lys çalışırım şeklinde düşünüyorum. Fakat programım tam otursun LYS edebiyat konularına tekrardan çalışmaya başlayacağım.
- 28-06-2013, 09:57:03Üyeliği durduruldumat 1 i geçen yaz bitirip üstüne bide fem konu özetli soru bankasını bitirmiştim fakat konuları biraz unutmuşum sadece hatırlayayım diye bi kaç soru çözüm videosu izliyorum o kadar ağırlık mat 2 de zaten mat 2 10-11. sınıf konularını bi halledersem ondan sonra gerisi çorap söküğü gibi gelir coğrafya ve edebiyat hocalarımız çok iyiydi o yüzden biraz temel var bu derslerdenZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2013, 10:01:52O zaman sizin avantajınız var demektir. Ben ilk defa gireceğim için ilk defa hazırlanıyorum bu yüzden önce ygs konularına ağırlık vereyim diyorum. 11. sınıf edebiyat konularına hakimim fakat diğer konularını bilmiyorum. Coğrafya 11. sınıf okulda görmedik, dershane de ise biraz gördük sonra ygs geçtik fakat hoca iyi olmayınca anlamadım. Geometriniz nasıl?pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2013, 10:28:40Üyeliği durdurulduBende ilk defa girecem bu sene 12 ye geçtimZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ygs türkçe ve sosyale sınava son 4 ay kala çalışacam yoksa unuturum yine
geometrim kötü fakat zorlayıp 10 net yapmak için azda olsa geometriye çalışırım daha fazlasına gerek yok
- 28-06-2013, 10:38:29Geçen yaz çalışmanız çok iyi olmuş gerçektenpceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, benimde geometri çok kötü fakat onuda bu yaz halletmeye çalışacağım.
- 28-06-2013, 10:44:24Üyeliği durduruldugeçen yaz iyi gaza gelmiştimZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o gaz şimdi olsa 3 ayda bütün konuları bitiririmde geçen yaz ki kadar havamda değilim
geometri temelin hiç yoksa güvender kolay geometri al onunla başla biraz temel at ondan sonra zorluğu biraz arttırırsın
- 28-06-2013, 11:00:21Geometri hiç temel yok dediğin kitabı alacağım.pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2013, 11:08:07Sınavda çıkan/çıkacak sorularla uzaktan yakından alakası olmadığını söylemeliyim.(güvender kolay geometri)ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacaksan sadece temel olsun diye al.
Eğer birazcık daha üst seviyesi olan karekök sıfırı alırsan 4-5 soru yakalayabilirsin ygsde.(benim gözlemlerin bu yönde)
İki kitapta var ben de.(Eğer koparmamış olsam sana gönderebilirdim.)
Kararı sen ver.
, ben ygs-lys birlikte götürmeyi düşünmüyorum. Bu yaz ygs konuları bitsin kışında lys çalışırım şeklinde düşünüyorum. Fakat programım tam otursun LYS edebiyat konularına tekrardan çalışmaya başlayacağım.