• 27-06-2013, 21:13:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ygs lys mat birlikte götürüyorum ygs nin temel kavramları bitti mat 2 dende polinomlar bitti bi kaç gündür soru çözüyorum yarın 2.konulara geçiyorum yazın mat konularının çoğunu bitirirsem baya rahatlarım
  • 28-06-2013, 02:00:17
    #11
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ygs lys mat birlikte götürüyorum ygs nin temel kavramları bitti mat 2 dende polinomlar bitti bi kaç gündür soru çözüyorum yarın 2.konulara geçiyorum yazın mat konularının çoğunu bitirirsem baya rahatlarım
    Çok iyi , ben ygs-lys birlikte götürmeyi düşünmüyorum. Bu yaz ygs konuları bitsin kışında lys çalışırım şeklinde düşünüyorum. Fakat programım tam otursun LYS edebiyat konularına tekrardan çalışmaya başlayacağım.
  • 28-06-2013, 09:57:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi , ben ygs-lys birlikte götürmeyi düşünmüyorum. Bu yaz ygs konuları bitsin kışında lys çalışırım şeklinde düşünüyorum. Fakat programım tam otursun LYS edebiyat konularına tekrardan çalışmaya başlayacağım.
    mat 1 i geçen yaz bitirip üstüne bide fem konu özetli soru bankasını bitirmiştim fakat konuları biraz unutmuşum sadece hatırlayayım diye bi kaç soru çözüm videosu izliyorum o kadar ağırlık mat 2 de zaten mat 2 10-11. sınıf konularını bi halledersem ondan sonra gerisi çorap söküğü gibi gelir coğrafya ve edebiyat hocalarımız çok iyiydi o yüzden biraz temel var bu derslerden
  • 28-06-2013, 10:01:52
    #13
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mat 1 i geçen yaz bitirip üstüne bide fem konu özetli soru bankasını bitirmiştim fakat konuları biraz unutmuşum sadece hatırlayayım diye bi kaç soru çözüm videosu izliyorum o kadar ağırlık mat 2 de zaten mat 2 10-11. sınıf konularını bi halledersem ondan sonra gerisi çorap söküğü gibi gelir coğrafya ve edebiyat hocalarımız çok iyiydi o yüzden biraz temel var bu derslerden
    O zaman sizin avantajınız var demektir. Ben ilk defa gireceğim için ilk defa hazırlanıyorum bu yüzden önce ygs konularına ağırlık vereyim diyorum. 11. sınıf edebiyat konularına hakimim fakat diğer konularını bilmiyorum. Coğrafya 11. sınıf okulda görmedik, dershane de ise biraz gördük sonra ygs geçtik fakat hoca iyi olmayınca anlamadım. Geometriniz nasıl?
  • 28-06-2013, 10:28:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sizin avantajınız var demektir. Ben ilk defa gireceğim için ilk defa hazırlanıyorum bu yüzden önce ygs konularına ağırlık vereyim diyorum. 11. sınıf edebiyat konularına hakimim fakat diğer konularını bilmiyorum. Coğrafya 11. sınıf okulda görmedik, dershane de ise biraz gördük sonra ygs geçtik fakat hoca iyi olmayınca anlamadım. Geometriniz nasıl?
    Bende ilk defa girecem bu sene 12 ye geçtim ygs türkçe ve sosyale sınava son 4 ay kala çalışacam yoksa unuturum yine geometrim kötü fakat zorlayıp 10 net yapmak için azda olsa geometriye çalışırım daha fazlasına gerek yok
  • 28-06-2013, 10:38:29
    #15
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilk defa girecem bu sene 12 ye geçtim ygs türkçe ve sosyale sınava son 4 ay kala çalışacam yoksa unuturum yine geometrim kötü fakat zorlayıp 10 net yapmak için azda olsa geometriye çalışırım daha fazlasına gerek yok
    Geçen yaz çalışmanız çok iyi olmuş gerçekten , benimde geometri çok kötü fakat onuda bu yaz halletmeye çalışacağım.
  • 28-06-2013, 10:44:24
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yaz çalışmanız çok iyi olmuş gerçekten , benimde geometri çok kötü fakat onuda bu yaz halletmeye çalışacağım.
    geçen yaz iyi gaza gelmiştim o gaz şimdi olsa 3 ayda bütün konuları bitiririmde geçen yaz ki kadar havamda değilim geometri temelin hiç yoksa güvender kolay geometri al onunla başla biraz temel at ondan sonra zorluğu biraz arttırırsın
  • 28-06-2013, 11:00:21
    #17
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen yaz iyi gaza gelmiştim o gaz şimdi olsa 3 ayda bütün konuları bitiririmde geçen yaz ki kadar havamda değilim geometri temelin hiç yoksa güvender kolay geometri al onunla başla biraz temel at ondan sonra zorluğu biraz arttırırsın
    Geometri hiç temel yok dediğin kitabı alacağım.
  • 28-06-2013, 11:08:07
    #18
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geometri hiç temel yok dediğin kitabı alacağım.
    Sınavda çıkan/çıkacak sorularla uzaktan yakından alakası olmadığını söylemeliyim.(güvender kolay geometri)
    Alacaksan sadece temel olsun diye al.
    Eğer birazcık daha üst seviyesi olan karekök sıfırı alırsan 4-5 soru yakalayabilirsin ygsde.(benim gözlemlerin bu yönde)
    İki kitapta var ben de.(Eğer koparmamış olsam sana gönderebilirdim.)
    Kararı sen ver.