• 01-07-2013, 13:51:31
    #37
    Üyeliği durduruldu
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinize bir program hazırlayın o zaman sürekli çalışırsınız. Şimdiden başarılar bende tm den giriyorum
    Program girişimlerimin ne kadar başarısız olduğunu biliyorum o yüzden biraz esnettim olayı yani günlük maksimum çalışma miktarım var atıyorum 6 saat. birer birer böldüm 6 bölme. her bir saat çalıştığımda tik atıyorum ve en çok tik attığım gün programıma o kadar sadık kaldım demek oluyor
  • 01-07-2013, 13:57:44
    #38
    Üyeliği durduruldu
    beyler ygs türkçe ve sosyale nerden çalışıyonuz var mı bildiğiniz sağlam bi kaynak sitesi kitaptan çalışınca uykum geliyor
  • 01-07-2013, 21:24:26
    #39
    Beyler ben de hiç ders çalışamıyorum, program hazırlasam bile aklım hep bilgisayarda ne yapmam lazım?
  • 02-07-2013, 00:00:26
    #40
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler ben de hiç ders çalışamıyorum, program hazırlasam bile aklım hep bilgisayarda ne yapmam lazım?
    aynen bende öyleydim. senin çalışman için hocanın senin peşinden koşması gerekiyor. özel ders alma imkanın varsa tut sağlam bir hoca hazırlan en iyisi bu. yoksa aklın bilgisayardaysa hayatta hazırlanamazsın. ve internetini kapat kesinlikle
  • 03-07-2013, 15:57:35
    #41
    Arkadaşlar sizce Türkçe dil bilgisi konularını internetten mi izlemek daha iyi yoksa kitaptan çalışmak mı
  • 03-07-2013, 16:05:17
    #42
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler ben de hiç ders çalışamıyorum, program hazırlasam bile aklım hep bilgisayarda ne yapmam lazım?
    Bende bu duyguyu yaşamıştım,üniversite de var ama daha rahat oluyor insan.Pişman olmak istemiyorsan 1 yıllık olsa da internete ara ver derim.
  • 03-07-2013, 20:25:59
    #43
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu duyguyu yaşamıştım,üniversite de var ama daha rahat oluyor insan.Pişman olmak istemiyorsan 1 yıllık olsa da internete ara ver derim.
    Sitelere her gün içerik ekleyim diye bilgsayarı açıyorum açtığım gibi kalmıyor counter strike oynuyorum derken zaman akıp geçiyor.
  • 03-07-2013, 20:39:31
    #44
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelere her gün içerik ekleyim diye bilgsayarı açıyorum açtığım gibi kalmıyor counter strike oynuyorum derken zaman akıp geçiyor.
    Hedefin yüksek ve kendini yeterli görmüyorsan bilgisayarı evinden uzaklaştırmaya bak.
  • 03-07-2013, 20:42:27
    #45
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedefin yüksek ve kendini yeterli görmüyorsan bilgisayarı evinden uzaklaştırmaya bak.
    elevizyonu da uzaklaştırmak lazım o halde