• 30-06-2013, 12:57:06
    #28
    grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TAVSİYEM: Yaz aylarını mutlaka değerlendirin. LYS'ye de girecekseniz mutlaka 9 ay boyunca sadece YGS çalışmak yerine LYS konularını da bitirin!!! (Burada çok ünlem atıyorum!!!) Sadece 9 ay boyunca YGS çalışsanız dahi YGS'de çok iyi yapamayacaksınız. Sonra da YGS açıklanacak yüzünüze tokat gibi çarpacak. 1 ayınız bu tokatın etkisiyle "Bu sene mi, gelecek sene mi?" diyerek geçecek. Kalan 1 ayda da motivasyonunuz sıfır olarak bir şeyler yapmaya çalışacaksınız. LYS'ye girecek "Ahh, keşke LYS çalışsaydım sadece!" diyeceksiniz.

    Lütfen beni dinleyin: şu andan itibaren 9 ayınızı YGS'ye vermeyin. YGS her türlü kötü olacak. LYS bilgidir; LYS'yi de YGS'ye girmeden önce mutlaka bitirin.

    Başarılar sınava girecek herkese.
    Tavsiyeniz için teşekkürler.
  • 01-07-2013, 04:07:09
    #29
    Bu sene girdim seneye de giricek gibi duruyorum ygs yi yazın sonunda bitirmiş olurum lysyede ne kadar çabuk başlarsam o kadar iyi
  • 01-07-2013, 07:51:17
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ağustostan sonra başlayacağım hocam bende . Malum dershane o zaman açılıyor .
  • 01-07-2013, 11:50:17
    #31
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene girdim seneye de giricek gibi duruyorum ygs yi yazın sonunda bitirmiş olurum lysyede ne kadar çabuk başlarsam o kadar iyi
    Bir daha hazırlanacak olanlar, ilk defa girecek olanlara karşı çok avantajlılar sizin ygs bitmiş gibi bir şey biz yeni başlıyoruz

    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağustostan sonra başlayacağım hocam bende . Malum dershane o zaman açılıyor .
    Bana kalırsa dershaneyi beklemeyin yavaştan sizde başlayın. Çünkü girecek olanların %70'i çalışmaya başlamıştır.
  • 01-07-2013, 12:02:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha hazırlanacak olanlar, ilk defa girecek olanlara karşı çok avantajlılar sizin ygs bitmiş gibi bir şey biz yeni başlıyoruz



    Bana kalırsa dershaneyi beklemeyin yavaştan sizde başlayın. Çünkü girecek olanların %70'i çalışmaya başlamıştır.
    Tamam hocam mat1 den başlayayım bende çalışmaya .
  • 01-07-2013, 12:05:29
    #33
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam mat1 den başlayayım bende çalışmaya .
    Aynen en iyisi olur sizin açınızdan
  • 01-07-2013, 12:07:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Yavaş yavaş başladım ama hiç içimden gelmiyor. 15 ağustosa kadar bitirebilirsem ygs bitirmeye çalışacağım (sayısaldan giriyorum)
  • 01-07-2013, 12:15:44
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaş yavaş başladım ama hiç içimden gelmiyor. 15 ağustosa kadar bitirebilirsem ygs bitirmeye çalışacağım (sayısaldan giriyorum)
    Aynen bende sayısaldan giriyorum .
  • 01-07-2013, 13:47:54
    #36
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaş yavaş başladım ama hiç içimden gelmiyor. 15 ağustosa kadar bitirebilirsem ygs bitirmeye çalışacağım (sayısaldan giriyorum)
    Kendinize bir program hazırlayın o zaman sürekli çalışırsınız. Şimdiden başarılar bende tm den giriyorum