Elektromanyetik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2014 YGS-LYS Adayları
111
●9.579
- 02-08-2013, 01:01:33Bende bu yıl sınava girdim arkadaşlar. LYS çok az çalışmıştım matematiği bir kez bitirdim edebiyatı hiç. Sonuç da çok iyi değil tabi.
Şahsi tavsiyem ygs konu çalışmayın. (Fen olabilir belki ) Sadece deneme çözün. LYS de bir iki kez konu çalışın ama bol bol test çözün. Çalışırken lys hep öncelikli olsun. - 02-08-2013, 01:16:52Önerileriniz için teşekkürler fakat birkaç soru sormak istiyorum müsadenizle.Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Ygs konu çalışmadan denemeyi nasıl çözebiliriz? Çözemeyince moral bozukluğu olacaktır. - 02-08-2013, 13:36:35YGS de konu yok ki. Ben hiç konu çalışmadan sadece deneme çözerek 406 almıştım. Alınıyor yani. YGS biraz daha dikkat ve yorum işi. Bu ikisi de ancak soru çözerek pekişiyor. Konu kısmında emin olun pek bir şey yok.ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada hukuk kazandım
- 02-08-2013, 13:47:30Hukuk kazandığınızı biliyorumMythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Konu çalışmadan nasıl deneme çözdüğünüzü hala anlamadım.
Sonuçta şimdi mutlak değeri bilmeyen biri denemede o soruyu nasıl çözecek.
Ses bilgisi bilmeyen biri nasıl benzeşme sorusunu çözebilir? - 02-08-2013, 16:23:21YGS konuları genel yetenekle ilgili. Zaten iyi bir yer kazanmak istiyorsanız bir temeliniz olmalı. Konu çalışarak mutlak değeri öğrenemezsiniz. Yapılabilecek en iyi şey böyle bir durumda çözümlü sorulara bakmaktır.ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca diğer başlıktan hatırlıyorum sizi bu yüzden yazdım
Yani en azından ben ygs konu çalışmadım, dershane başlarda haftada iki sonlara doğru her gün deneme yaptı ygs 406. LYS de bir kez bitirdim ama daha fazla bitirmenizi ve bol soru çözmenizi tavsiye ediyorum. Madem üniler düştü sizde düşük değil yüksek bir yere gidin
Bu arada umarım diploma notunuz yüksektir. Değilse de yükseltmeye çalışın mümkün olduğunca. Ben lise boyunca yattım sonuç : sınavda iyi de yapsan sıralama aşağı düşüyor.
Düzeltme: Bir de sanırım siz beni yanlış anladınız. Ben ygsyi tamamen bir kenara atın filan demedim. YGS konularına çok çalışmayın. Eksik olduğunuz konulara üstten bir kez bakın kafidir. Gerisi soru çözerek hallolur. - 02-08-2013, 19:02:12Şimdi sizi iyi anladım, teşekkürlerMythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan ortalamam 70 son sınıf hariç daha da yükselecektir. - 03-08-2013, 02:56:14Umarım yükselir. Benim sizden yüksekti yine de 2000e yakın sıralama aşağı düştü. Hatta geçen sene 25k sıralama yapmıştım 30 küsür oldu. Düşün artıkZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2013, 03:02:35Lise 4 ortalamam 85 i geçecektir, bakalım.Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
