• 01-08-2013, 22:24:39
    #64
    Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir kaç öneride bulunayım. LYS nin temelini oluşturan YGS konularını yazın halletmeye bakın yazı kesinlikle boş geçirmeyin.

    ÖNEMLİ OLAN VE SİZİ İSTEDİĞİNİZ BÖLÜME YERLEŞTİRECEK OLAN LYS BUNU SAKIN UNUTMAYIN!

    Ygs'ye kadar ygs çalışayım gibi bir hataya düşmeyin. En geç ocakta ygs konularınızın tamamının bitmiş olması gerekiyor ondan sonra YGS sorusu çözüp LYS çalışmalısınız. Eğer nerleriniz düşükse üzülmeyin, sınava son 2 hafta her gün deneme çözün her denemede netlerinizin arttığını ve artık o netin altına düşmediğinizi fark edeceksiniz.

    Odanızda dikkat dağıtacak herhangi bir poster vb bulundurmayın. Ders çalışırken müzik dinlerim gibi bir hataya düşmeyin. Kulaklıkla müzik dinleyerek soru çözmek isterseniz (tavsiye etmiyorum) bunu sadece sayısal derslerde soru çözerken ritmi ayarlamal için kullanın.

    Ve en en önemlisi kendinize program yapın programsız günlük 10 saat çalışsanız boş. Program yapıp günlük 4 saat çalışmaya gayret edin.


    Arkadaşlar dediklerimi harfiyen uygularsanız size garanti ederim ilk 35.000 desiniz.

    Hatalı çalışmayın bu çok önemli.
    Önerileriniz için teşekkürler ben ve sınava girecek olan arkadaşlar dikkate alacaklardır. Benim hedef tm2 de 15.000 bakalım ne olacak
  • 02-08-2013, 01:01:33
    #65
    Bende bu yıl sınava girdim arkadaşlar. LYS çok az çalışmıştım matematiği bir kez bitirdim edebiyatı hiç. Sonuç da çok iyi değil tabi.
    Şahsi tavsiyem ygs konu çalışmayın. (Fen olabilir belki ) Sadece deneme çözün. LYS de bir iki kez konu çalışın ama bol bol test çözün. Çalışırken lys hep öncelikli olsun.
  • 02-08-2013, 01:16:52
    #66
    Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu yıl sınava girdim arkadaşlar. LYS çok az çalışmıştım matematiği bir kez bitirdim edebiyatı hiç. Sonuç da çok iyi değil tabi.
    Şahsi tavsiyem ygs konu çalışmayın. (Fen olabilir belki ) Sadece deneme çözün. LYS de bir iki kez konu çalışın ama bol bol test çözün. Çalışırken lys hep öncelikli olsun.
    Önerileriniz için teşekkürler fakat birkaç soru sormak istiyorum müsadenizle.

    - Ygs konu çalışmadan denemeyi nasıl çözebiliriz? Çözemeyince moral bozukluğu olacaktır.
  • 02-08-2013, 13:36:35
    #67
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerileriniz için teşekkürler fakat birkaç soru sormak istiyorum müsadenizle.

    - Ygs konu çalışmadan denemeyi nasıl çözebiliriz? Çözemeyince moral bozukluğu olacaktır.
    YGS de konu yok ki. Ben hiç konu çalışmadan sadece deneme çözerek 406 almıştım. Alınıyor yani. YGS biraz daha dikkat ve yorum işi. Bu ikisi de ancak soru çözerek pekişiyor. Konu kısmında emin olun pek bir şey yok.

    Bu arada hukuk kazandım
  • 02-08-2013, 13:47:30
    #68
    Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YGS de konu yok ki. Ben hiç konu çalışmadan sadece deneme çözerek 406 almıştım. Alınıyor yani. YGS biraz daha dikkat ve yorum işi. Bu ikisi de ancak soru çözerek pekişiyor. Konu kısmında emin olun pek bir şey yok.

    Bu arada hukuk kazandım
    Hukuk kazandığınızı biliyorum

    Konu çalışmadan nasıl deneme çözdüğünüzü hala anlamadım.
    Sonuçta şimdi mutlak değeri bilmeyen biri denemede o soruyu nasıl çözecek.
    Ses bilgisi bilmeyen biri nasıl benzeşme sorusunu çözebilir?
  • 02-08-2013, 16:23:21
    #69
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuk kazandığınızı biliyorum

    Konu çalışmadan nasıl deneme çözdüğünüzü hala anlamadım.
    Sonuçta şimdi mutlak değeri bilmeyen biri denemede o soruyu nasıl çözecek.
    Ses bilgisi bilmeyen biri nasıl benzeşme sorusunu çözebilir?
    YGS konuları genel yetenekle ilgili. Zaten iyi bir yer kazanmak istiyorsanız bir temeliniz olmalı. Konu çalışarak mutlak değeri öğrenemezsiniz. Yapılabilecek en iyi şey böyle bir durumda çözümlü sorulara bakmaktır.

    Ayrıca diğer başlıktan hatırlıyorum sizi bu yüzden yazdım

    Yani en azından ben ygs konu çalışmadım, dershane başlarda haftada iki sonlara doğru her gün deneme yaptı ygs 406. LYS de bir kez bitirdim ama daha fazla bitirmenizi ve bol soru çözmenizi tavsiye ediyorum. Madem üniler düştü sizde düşük değil yüksek bir yere gidin

    Bu arada umarım diploma notunuz yüksektir. Değilse de yükseltmeye çalışın mümkün olduğunca. Ben lise boyunca yattım sonuç : sınavda iyi de yapsan sıralama aşağı düşüyor.

    Düzeltme: Bir de sanırım siz beni yanlış anladınız. Ben ygsyi tamamen bir kenara atın filan demedim. YGS konularına çok çalışmayın. Eksik olduğunuz konulara üstten bir kez bakın kafidir. Gerisi soru çözerek hallolur.
  • 02-08-2013, 19:02:12
    #70
    Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YGS konuları genel yetenekle ilgili. Zaten iyi bir yer kazanmak istiyorsanız bir temeliniz olmalı. Konu çalışarak mutlak değeri öğrenemezsiniz. Yapılabilecek en iyi şey böyle bir durumda çözümlü sorulara bakmaktır.

    Ayrıca diğer başlıktan hatırlıyorum sizi bu yüzden yazdım

    Yani en azından ben ygs konu çalışmadım, dershane başlarda haftada iki sonlara doğru her gün deneme yaptı ygs 406. LYS de bir kez bitirdim ama daha fazla bitirmenizi ve bol soru çözmenizi tavsiye ediyorum. Madem üniler düştü sizde düşük değil yüksek bir yere gidin

    Bu arada umarım diploma notunuz yüksektir. Değilse de yükseltmeye çalışın mümkün olduğunca. Ben lise boyunca yattım sonuç : sınavda iyi de yapsan sıralama aşağı düşüyor.

    Düzeltme: Bir de sanırım siz beni yanlış anladınız. Ben ygsyi tamamen bir kenara atın filan demedim. YGS konularına çok çalışmayın. Eksik olduğunuz konulara üstten bir kez bakın kafidir. Gerisi soru çözerek hallolur.
    Şimdi sizi iyi anladım, teşekkürler
    Şuan ortalamam 70 son sınıf hariç daha da yükselecektir.
  • 03-08-2013, 02:56:14
    #71
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sizi iyi anladım, teşekkürler
    Şuan ortalamam 70 son sınıf hariç daha da yükselecektir.
    Umarım yükselir. Benim sizden yüksekti yine de 2000e yakın sıralama aşağı düştü. Hatta geçen sene 25k sıralama yapmıştım 30 küsür oldu. Düşün artık
  • 03-08-2013, 03:02:35
    #72
    Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım yükselir. Benim sizden yüksekti yine de 2000e yakın sıralama aşağı düştü. Hatta geçen sene 25k sıralama yapmıştım 30 küsür oldu. Düşün artık
    Lise 4 ortalamam 85 i geçecektir, bakalım.