Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TAVSİYEM: Yaz aylarını mutlaka değerlendirin. LYS'ye de girecekseniz mutlaka 9 ay boyunca sadece YGS çalışmak yerine LYS konularını da bitirin!!! (Burada çok ünlem atıyorum!!!) Sadece 9 ay boyunca YGS çalışsanız dahi YGS'de çok iyi yapamayacaksınız. Sonra da YGS açıklanacak yüzünüze tokat gibi çarpacak. 1 ayınız bu tokatın etkisiyle "Bu sene mi, gelecek sene mi?" diyerek geçecek. Kalan 1 ayda da motivasyonunuz sıfır olarak bir şeyler yapmaya çalışacaksınız. LYS'ye girecek "Ahh, keşke LYS çalışsaydım sadece!" diyeceksiniz.
Lütfen beni dinleyin: şu andan itibaren 9 ayınızı YGS'ye vermeyin. YGS her türlü kötü olacak. LYS bilgidir; LYS'yi de YGS'ye girmeden önce mutlaka bitirin.
Başarılar sınava girecek herkese.