Bende bu sene gireceğim. Dershanem bugün bitti ve Ramazan bittiği gibi tekrar başlayacak. Şu anda LYS konuları işliyoruz, ramazanda da geçen senelerden fazla yuklenmedigim konuları çalışacağım. MF den giricem.

Sent from my HTC Desire