Ben de bu seneki sonuçlarıma göre seneye hazırlanacağım tekrardan. Temmuz itibari ile günde 2 saat ile başlamayı düşünüyorum. Hazırlanacak bütün arkadaşlara başarılar. (Beni geçmemeniz şartıyla )