baskiki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu sene gireceğim. Dershanem bugün bitti ve Ramazan bittiği gibi tekrar başlayacak. Şu anda LYS konuları işliyoruz, ramazanda da geçen senelerden fazla yuklenmedigim konuları çalışacağım. MF den giricem.

Sent from my HTC Desire
Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun diyoruz. Başarılar diliyorum.

efrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene ilk girişimdi ve hedefi yakalayamadım. Bir sene daha deneyeceğim bende. Bölüm Eşit Ağırlık.
Benim de eşit ağırlık istediğiniz bölüm nedir?