Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu yıl sınava girdim arkadaşlar. LYS çok az çalışmıştım matematiği bir kez bitirdim edebiyatı hiç. Sonuç da çok iyi değil tabi.
Şahsi tavsiyem ygs konu çalışmayın. (Fen olabilir belki ) Sadece deneme çözün. LYS de bir iki kez konu çalışın ama bol bol test çözün. Çalışırken lys hep öncelikli olsun.
Önerileriniz için teşekkürler fakat birkaç soru sormak istiyorum müsadenizle.

- Ygs konu çalışmadan denemeyi nasıl çözebiliriz? Çözemeyince moral bozukluğu olacaktır.