• 03-08-2013, 03:37:28
    #73
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise 4 ortalamam 85 i geçecektir, bakalım.
    İyi o halde. Tekrar başarılar.
  • 03-08-2013, 04:41:21
    #74
    Bende sizdenim Bayramdan sonra 1,5-2 ay gibi bir sürede YGS'yi hızlandırılmış olarak geçip LYS'ye çalışmaya başlayacağım. YGS kitap listemi hazırlamaya başladım şuan Antrenmanlarla Matematik kitabıyla işlem hızımı artırıyorum. Sınav Dershanesinin kaynakları dışında FEM ve Karekök yayınlarının sayısal kitaplarını alacağım. Sözel kitaplar konusunda da Güvender yada FEM düşünüyorum. Herkese başarılar
  • 03-08-2013, 10:05:58
    #75
    Mythcomeback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi o halde. Tekrar başarılar.
    Teşekkürler

    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sizdenim Bayramdan sonra 1,5-2 ay gibi bir sürede YGS'yi hızlandırılmış olarak geçip LYS'ye çalışmaya başlayacağım. YGS kitap listemi hazırlamaya başladım şuan Antrenmanlarla Matematik kitabıyla işlem hızımı artırıyorum. Sınav Dershanesinin kaynakları dışında FEM ve Karekök yayınlarının sayısal kitaplarını alacağım. Sözel kitaplar konusunda da Güvender yada FEM düşünüyorum. Herkese başarılar
    Başarılar dilerim..
  • 03-08-2013, 18:21:42
    #76
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sizdenim Bayramdan sonra 1,5-2 ay gibi bir sürede YGS'yi hızlandırılmış olarak geçip LYS'ye çalışmaya başlayacağım. YGS kitap listemi hazırlamaya başladım şuan Antrenmanlarla Matematik kitabıyla işlem hızımı artırıyorum. Sınav Dershanesinin kaynakları dışında FEM ve Karekök yayınlarının sayısal kitaplarını alacağım. Sözel kitaplar konusunda da Güvender yada FEM düşünüyorum. Herkese başarılar
    Sisteminiz hayranlık verici. Yıl içinde azminizi yitirmemenizi ve hedefinize ulaşmanızı umarım.
  • 03-08-2013, 19:02:33
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seneye bende giriyorum inş bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.2 hafta sonra dershane başlıyor arada bir bende baktım ygs konularına ama ağır bir çalışma yapmadım.zaten konular dershanede anlatılacak bende hemen evde üstüne çalışırsam yaparım diye düşünüyorum ygs yi.lys zaten seviyorum formüller vb. inş yaparım diye düşünüyorum inş herkes iyi bir dönem geçirir
  • 03-08-2013, 19:12:09
    #78
    Merhaba hocam inşallah istedigin olur.
    Bende bu sene ilk defa girecegim.

    Calismalara yaklasik 40 gun once basladim.
    Mat ygs bitirdim sorularla ilerledir.
    Canimin sikilmamasi için öncelikle tum konulari ve mevcut testleri kagida yazdim ve her konudan once 1. testleri sonra 2. 3. diye devam ettim. Boylelikle sikilmadan gunde 6-8 test arasi cozdum. 100 ile 150 soru yapiyor. Baktim bi testte 9-10 adet cozemedigim soru var. O konuya bastan calistim. 2-3 cozemedigim soru varsa bunlari kestim ve bir deftere yapistirip baskalarina cozdurdum. Elimde cozemedigim sorulara dair bir kaynak olustu ve cok faydasini gormekteyim.

    Bu yaptiklarimin yaninda gunde 1 saat civari da geo çalıştım ve Allah'ın izniyle 2 haftaya dersane baslamadan onlari da bitiririm.

    Ders calismayi yaklasik 3 ay oncesine kadar hic sevmiyordum fakat uni. ortmamini ve istedigim bolum ortamini gordukten sonra bir hirs geliyor insana.

    Benim verecegim en önemli taktik hedefinizi belirleyin. Ben Ic Mimarlik, Bahçeşehir Üniversitesi (Burslu) istiyorum.

    Umarim herkes istedigi hedefe gider.
    Seneye bu zamanlar da sonuclarimizi paylasiriz.
    Herkese iyi çalışmalar, başarılar.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 03-08-2013, 19:13:34
    #79
    Bizede dershane bi tatil kitabi vermis ygs konularida lys konularida var ders basi 300 sorulu onu cozmeye ugrasiyorum ama zorluyor ciddi anlamda cogu konu akilda kalmamis bayramdan sonra dershane aciliyor bakicaz artik , yorucu bi sene bizi bekliyor hakkimizda hayirlisi sinir stres hastasi olmayiz insallah

    butun hazirlanan arkadaslara basarilar diliyorum
  • 03-08-2013, 22:14:13
    #80
    Single adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam inşallah istedigin olur.
    Bende bu sene ilk defa girecegim.

    Calismalara yaklasik 40 gun once basladim.
    Mat ygs bitirdim sorularla ilerledir.
    Canimin sikilmamasi için öncelikle tum konulari ve mevcut testleri kagida yazdim ve her konudan once 1. testleri sonra 2. 3. diye devam ettim. Boylelikle sikilmadan gunde 6-8 test arasi cozdum. 100 ile 150 soru yapiyor. Baktim bi testte 9-10 adet cozemedigim soru var. O konuya bastan calistim. 2-3 cozemedigim soru varsa bunlari kestim ve bir deftere yapistirip baskalarina cozdurdum. Elimde cozemedigim sorulara dair bir kaynak olustu ve cok faydasini gormekteyim.

    Bu yaptiklarimin yaninda gunde 1 saat civari da geo çalıştım ve Allah'ın izniyle 2 haftaya dersane baslamadan onlari da bitiririm.

    Ders calismayi yaklasik 3 ay oncesine kadar hic sevmiyordum fakat uni. ortmamini ve istedigim bolum ortamini gordukten sonra bir hirs geliyor insana.

    Benim verecegim en önemli taktik hedefinizi belirleyin. Ben Ic Mimarlik, Bahçeşehir Üniversitesi (Burslu) istiyorum.

    Umarim herkes istedigi hedefe gider.
    Seneye bu zamanlar da sonuclarimizi paylasiriz.
    Herkese iyi çalışmalar, başarılar.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Ben de çözemediğim soruları artık sizin gibi yapacağım , başarılar dilerim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:14:13 -->-> Daha önceki mesaj 22:13:41 --

    Ogulcann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizede dershane bi tatil kitabi vermis ygs konularida lys konularida var ders basi 300 sorulu onu cozmeye ugrasiyorum ama zorluyor ciddi anlamda cogu konu akilda kalmamis bayramdan sonra dershane aciliyor bakicaz artik , yorucu bi sene bizi bekliyor hakkimizda hayirlisi sinir stres hastasi olmayiz insallah

    butun hazirlanan arkadaslara basarilar diliyorum
    Başarılar dilerim.
  • 03-08-2013, 22:36:38
    #81
    Ben de giricem bu sene hayirlisiyla.
    Hedef yuksekte bakalim ulasabilecekmiyiz

    » Tapatalk ile gönderildi. (Yazım hataları affola.)