seneye bende giriyorum inş bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.2 hafta sonra dershane başlıyor arada bir bende baktım ygs konularına ama ağır bir çalışma yapmadım.zaten konular dershanede anlatılacak bende hemen evde üstüne çalışırsam yaparım diye düşünüyorum ygs yi.lys zaten seviyorum formüller vb. inş yaparım diye düşünüyorum inş herkes iyi bir dönem geçirir