ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerileriniz için teşekkürler fakat birkaç soru sormak istiyorum müsadenizle.

- Ygs konu çalışmadan denemeyi nasıl çözebiliriz? Çözemeyince moral bozukluğu olacaktır.
YGS de konu yok ki. Ben hiç konu çalışmadan sadece deneme çözerek 406 almıştım. Alınıyor yani. YGS biraz daha dikkat ve yorum işi. Bu ikisi de ancak soru çözerek pekişiyor. Konu kısmında emin olun pek bir şey yok.

Bu arada hukuk kazandım