YGS de konu yok ki. Ben hiç konu çalışmadan sadece deneme çözerek 406 almıştım. Alınıyor yani. YGS biraz daha dikkat ve yorum işi. Bu ikisi de ancak soru çözerek pekişiyor. Konu kısmında emin olun pek bir şey yok.
Bu arada hukuk kazandım
Hukuk kazandığınızı biliyorum
Konu çalışmadan nasıl deneme çözdüğünüzü hala anlamadım.
Sonuçta şimdi mutlak değeri bilmeyen biri denemede o soruyu nasıl çözecek.
Ses bilgisi bilmeyen biri nasıl benzeşme sorusunu çözebilir?