Bende bu yıl sınava girdim arkadaşlar. LYS çok az çalışmıştım matematiği bir kez bitirdim edebiyatı hiç. Sonuç da çok iyi değil tabi.
Şahsi tavsiyem ygs konu çalışmayın. (Fen olabilir belki ) Sadece deneme çözün. LYS de bir iki kez konu çalışın ama bol bol test çözün. Çalışırken lys hep öncelikli olsun.