Bu sene girdim seneye de giricek gibi duruyorum

ygs yi yazın sonunda bitirmiş olurum lysyede ne kadar çabuk başlarsam o kadar iyi
Bir daha hazırlanacak olanlar, ilk defa girecek olanlara karşı çok avantajlılar

sizin ygs bitmiş gibi bir şey biz yeni başlıyoruz
Ağustostan sonra başlayacağım hocam bende

. Malum dershane o zaman açılıyor

.
Bana kalırsa dershaneyi beklemeyin yavaştan sizde başlayın. Çünkü girecek olanların %70'i çalışmaya başlamıştır.