zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene girdim seneye de giricek gibi duruyorum ygs yi yazın sonunda bitirmiş olurum lysyede ne kadar çabuk başlarsam o kadar iyi
Bir daha hazırlanacak olanlar, ilk defa girecek olanlara karşı çok avantajlılar sizin ygs bitmiş gibi bir şey biz yeni başlıyoruz

bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağustostan sonra başlayacağım hocam bende . Malum dershane o zaman açılıyor .
Bana kalırsa dershaneyi beklemeyin yavaştan sizde başlayın. Çünkü girecek olanların %70'i çalışmaya başlamıştır.