Bir daha hazırlanacak olanlar, ilk defa girecek olanlara karşı çok avantajlılar

sizin ygs bitmiş gibi bir şey biz yeni başlıyoruz
Bana kalırsa dershaneyi beklemeyin yavaştan sizde başlayın. Çünkü girecek olanların %70'i çalışmaya başlamıştır.
Tamam hocam mat1 den başlayayım bende çalışmaya

.