ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir daha hazırlanacak olanlar, ilk defa girecek olanlara karşı çok avantajlılar sizin ygs bitmiş gibi bir şey biz yeni başlıyoruz



Bana kalırsa dershaneyi beklemeyin yavaştan sizde başlayın. Çünkü girecek olanların %70'i çalışmaya başlamıştır.
Tamam hocam mat1 den başlayayım bende çalışmaya .