Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavaş yavaş başladım ama hiç içimden gelmiyor. 15 ağustosa kadar bitirebilirsem ygs bitirmeye çalışacağım (sayısaldan giriyorum)
Aynen bende sayısaldan giriyorum .