Bende bu duyguyu yaşamıştım,üniversite de var ama daha rahat oluyor insan.Pişman olmak istemiyorsan 1 yıllık olsa da internete ara ver derim.
Sitelere her gün içerik ekleyim diye bilgsayarı açıyorum açtığım gibi kalmıyor counter strike oynuyorum derken zaman akıp geçiyor.