pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ygs lys mat birlikte götürüyorum ygs nin temel kavramları bitti mat 2 dende polinomlar bitti bi kaç gündür soru çözüyorum yarın 2.konulara geçiyorum yazın mat konularının çoğunu bitirirsem baya rahatlarım
Çok iyi , ben ygs-lys birlikte götürmeyi düşünmüyorum. Bu yaz ygs konuları bitsin kışında lys çalışırım şeklinde düşünüyorum. Fakat programım tam otursun LYS edebiyat konularına tekrardan çalışmaya başlayacağım.