Geçen yaz çalışmanız çok iyi olmuş gerçekten

, benimde geometri çok kötü fakat onuda bu yaz halletmeye çalışacağım.
geçen yaz iyi gaza gelmiştim

o gaz şimdi olsa 3 ayda bütün konuları bitiririmde geçen yaz ki kadar havamda değilim

geometri temelin hiç yoksa güvender kolay geometri al onunla başla biraz temel at ondan sonra zorluğu biraz arttırırsın