ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yaz çalışmanız çok iyi olmuş gerçekten , benimde geometri çok kötü fakat onuda bu yaz halletmeye çalışacağım.
geçen yaz iyi gaza gelmiştim o gaz şimdi olsa 3 ayda bütün konuları bitiririmde geçen yaz ki kadar havamda değilim geometri temelin hiç yoksa güvender kolay geometri al onunla başla biraz temel at ondan sonra zorluğu biraz arttırırsın